A Global Operations llapotban rkez frissts 0,18, kpviseli a cget Armored Warfare PvP harcban. Ignyel mind okos taktika s egy teljes megrtse a jtkot, de mindenekeltt kivl helyzeti tudatossg elengedhetetlen. Ez a cikk meg fogja vizsglni nhny alapvet clkitzseit s taktikk Global Operations.
Global Operations, a kt csapat a 15 harci egyms irnytst egy terlet. Minden csapatnak van egy medence a jegyeket. Performing jutalmaztk tevkenysgek, mint pldul:
Rgztse s a gazdasg cljai
Killing ellensges jrmvek (20 pont)
Killing AI jrmvek (10 pont)
cskkenti az ellensges csapat Ticket medence. A csapat, amely elveszti minden Jegyek elszr veszt.
Az els Global Operations trkp Desert Crossing , minden csapat indul 2800 Jegyek. Battle idtartama van korltozva 15 percig. Mindkt csapat hrom csoportra oszlanak, mindegyik kezdve kzel egy a hrom spawn pontokat a trkpen (a kereszt ikon).
A csata sorn mindkt csapat hasznlhatja sajt oldaln javtsi hozzszls, jellt keresztbe csavarkulcs s a goly. Hasznlja ezeket a pontokat, hogy javtsi s jralesednek a jrmvet!
Ellenttben a norml PvP md, ha a jtkos kap megsemmislt a Global Operations tudnak respawn az egyik a hrom spawn pontokat egy csapat (szaki, kzps s dli rszn). Respawning ad nnek 15 msodperc srthetetlensg. Emellett spawn pontokat s javtsi pontokat vdi ers AI bunkerek. Ezek a bunkerek lehetetlenn teszi az ellensges csapat, hogy hatkonyan megakadlyozza respawned jtkos csatlakozott a csatt. Felhvjuk figyelmt, hogy csak akkor vlasszon ki egy jrm az egsz csatt, nem lehet, hogy respawn egy msik jrm.
Vgl, de nem utolssorban, a helyettest vletlenszeren jelennek meg a mrkzst. A fajta a helyettest s azok hasznlatrl fogjk fedezni egy kln cikkben.
Rszletekrt kattints a Tovbb... gombra!
Fzisok
A csata hrom fzisbl ll, amely elrehaladst kvethet:
Figyeli a clkitzs az albbi indiktorok az idztt (szne attl fggen vltozik az objektv tulajdonos)
Figyeli a Phase szmll a kr felett idzt (egyes szakaszain a kr kpviseli a klnbz fzis)
A clok vltoznak az egyes fzisokban. A terlet is tele AI ellenfelek, ami respawn elejn fzisonknt. Felhvjuk figyelmt, hogy az AI jrmvek is mozoghat. Kilps egy tzrsgi csapattrsa vdtelenl Klvrosi terleten vezethet a jrr AI jrmvek kopogs ket.
Ebben 1. fzis , a cl az, hogy rgztse a hrom stratgiai helyeken:
Village (szak, kijellt 1. clkitzs)
Carrier (kzpont, kijellt 2. clkitzs)
Bridge (Dl kijellt 3. clkitzs)
Attl fggen, hogy a kiindulsi elrendezs, a legtvolabbi cl valsznleg az szaki szln. Ez a terlet jrrzst szmos AI ellenfelek tartoz Tihina osztly. Ezek a jrmvek nem igazn meglltani jtkosok nehezebb jrmvek objektv, de lehet lasstani, st slyosan krosthatja a jtkosok knny tankok s AFVs. Megy, hogy a terleten egyedl nem ajnlott, kivve, ha az AI ellenfelek, s az ellensg csapat ktve a harc a tbbi jtkossal. A falu terletn meglehetsen nyitott, de a kvek s dnk nyjt nmi kivl vdelmet nyjt az ellensges tzet.
A kzponti terlet ll egy replgp-hordoz, szraz dokk rmpkkal, amely lehetv teszi a jtkosoknak, hogy elrheti a fuvaroz fedlzeten. Br ez a cl kivl pontrl minden oldalrl, azt is nagyon ki vannak tve csak nhny kontnerrel, lda halom, roncsok s nhny ms trgyat a fedlzeten, hogy brmilyen burkolatot az ellensges tzet. Mgis, a jtkosok, akik ellenrzik a hordoz lehet megllaptani elnyom tz minden irnyban, belertve a dli hd. A fuvaroz az a legfontosabb, hogy a korai siker s az azt elhagy vdtelen is katasztroflis kvetkezmnyekkel jrhat. Vigyzni kell, mert mg a AI jrmvek krl tallhat a fuvaroz! Lenne egy nagy hiba, hogy figyelmen kvl hagyja ket, mert viszonylag knnyen tzet a htn a jtkosok szeretnnk megszabadulni a hordoz fedlzetn az els.
A hd a J vonal legdlibb t tkels a dokkol keletrl nyugatra, s fordtva, valamint a Phase 1 cl. Ez ad nmi fedezet formjban g jrm roncsok s a hd acl oszlopok, de nyomja t ezen a terleten is nehz, mert a pncl szksges, hogy hzza le – ha kt fal acl tallkozik fej-fej mellett, nincs helye a knny jrm kztt! Emellett jrmvek a hdon lehet megclozni a hordozrl. Ha k nem vigyzunk, a jtkosok is megragadnak kereszttzbe s knnyen tnkremehetnek.
2. fzis aktivlva hat perccel a harci (a 9:00 van htra a timer). A clkitzsek vltozik:
Runway (szak, kijellt 4. clkitzs)
Dry Dock Controls (dli, kijellt clkitzs 5)
A kifutplya az szaki clkitzse 2. fzis Ahogy a neve is sugallja, ez egy szles s nylt terleten nmi fnyt fedl formjban s lgi jrm roncsok, de a kifutplya maga meglehetsen nylt s tmadhat gyakorlatilag minden oldalrl . Knny jrmvek megprblhat szeglyezik a nehezebb ellenfelek segtsgvel a hangrok s bunkerek krl futplya, de mivel a knnyedsg, amellyel minden olyan jrm, befogjk a kifutplya tmadhat (ami a rgzts szmll visszalltsa), a jtkosok azt tancsoljk, hogy megjelenik ott rvnyben .
A Dry Dock kezelszervek tallhatk csatornn thalad dlre a Carrier. Mint a Runway, ki vannak tve, s csak valamivel kevsb, mint az szaki cl – A hordoz ltmezejben fedl, ami azt jelenti, hogy a jtkosok utazni dlebbre (a G vagy H vonal), hogy megzavarjk minden olyan ksrletet, hogy rgztse a Dry Dock segtsgvel. Capture a Dry Dock kezelszervek megzavarta a hordoz fedlzeti – de csak olyan jrmvek kivl fegyver a depresszi, s van egy jelents mennyisg veszly: minden jtkos megprblja megtenni azt kockztatja, vonzza az ellensges tzet minden irnybl.
Mg a Runway termszetesen vonzza a tbb jtkos figyelmet, a Dry Dock Controls nem szabad elhanyagolni. Csapatok nem tancsos ptik stratgia alattomos prblja megragadni a Controls – barangols AI jrmvek vagy akr egyetlen ellensg Main Battle Tank teszi rvid munka minden CRAB vagy SZFINX prbljk besurran tjukat a cl.
A msodik felben a Phase 2 pont a lass rkezse egy hatalmas homokvihar , ami dh az egsz 3. fzis.
3. fzis rkezik krlbell tz perccel a harci (a 5:00 van htra a timer) s hoz kt jelents vltozsok trtntek a Global Operations jtk. Az els s legfontosabb, a homokvihar mr kiterjed a teljes trkpet, s cskkenti a lthatsgot (azaz viewrange) 50 szzalkkal, ami sok korbbi Vantage pontokat haszontalan. Msodszor, a jtkosok most mr ngy clja van:
Hangrok (szak-keleti, kijellt 6. clkitzs)
Bunkerek (szak-nyugati, kijellt 7. clkitzs)
Warehouse (dlkeleti kijellt clkitzs 9)
Trols (dl-nyugati, kijellt clkitzs 10)
Ezen a ponton, az sszes clt tallhat meglehetsen zrt terleteken, gy csapat fkusz dntseket priorits. A csapat a legkevesebb Jegyek kell prblja irnytani, mint sok ilyen clok a lehet mikzben megtagadjk a msik csapat a lehetsget, hogy birkzni a kezdemnyezst a kezben.
A harcok tartomnyok 3. fzis nem kap lnyegesen rvidebb s gyors vagy knny jrmvek kell vigyzni nem csbtotta kzelharc egy Main Battle Tank. AFV s Knny Tank jtkosok helyett hasznlja a homokvihar, mint a fedelet a kvncsiskod szemek s prblja szeglyezik az ismert ellensges pozcikat. A Light Tank s AFV tmads htulrl lehet pusztt mg a legnehezebb MBT.
Koordinci elengedhetetlen a 3. fzis Enlkl a harc hrul a szmos 1 vs 1 csatrozsok, melynek eredmnye egyltaln nem biztos. A jtkosok arra sztnzik, hogy kommuniklni a kollgival, hogy gyzdjn meg arrl, hogy a csapat jn ki a tetejn!
Annak ellenre, hogy a ltszlagos bonyolultsg, a szablyok s a taktika Global Operations knny elsajttani. Remljk, hogy lvezni fogja ezt az j mdot, s tallkozunk a csatatren!