Obsidian Entertainment s My.com bszkn mutatja be a legjabb kiegsztje Armored Warfare – frissts 0,17 , amely tovbbra is sszpontostani kezelse a legnagyobb problmk az Armored Warfare felkszls Balance 2.0!
Frisstse 0,17 hozza szmos letminsg s javtsokat, mint a PvE spawn rendszer talaktst, valamint az j funkcik, mint a vadonatj VBR kerekes AFV s az j, nagy s nyitott Frontline trkpet. Emellett szmos vltoztatst, hogy a jtk mechanika trtnt felkszls a kzelg Balance 2.0 jtk mechanika talaktst.
Frisstse 0,17 fbb jellemzi a kvetkezk:
j PvP trkp “Frontline”
j PvE kldets “Leviathan”
Kt j jrmvek
Feljtott PvE kldets “Snakebite”
Fejlesztsek a Shot Delay krds
PvE AI jrm spawn talaktsa
Jtk mechanika vltozsok
Eltekintve a fent emltett funkcik szmos jtk korrekcikat kell vgrehajtani is.
j PvP trkp “Frontline”
Kt ellenttes tartly vllalatok sszecsaptak egy nagy csata, gy a helyi erdei tj llapotban tnkre. Az egyik oldalon tolta szakra, aprts pletek alatt tartly futfellet mg az ellenttes erk dlre utazott, amelyben a kzeli erd lngokban s hagyja, hogy get a nyomban. Amikor a kt er tallkozott vgl az eredmny katasztroflis; most a terlet tele van bizonytk arra, hogy a tallkozs, a trtt maradvnyai tartlyok pontozs a tj, balra a rozsda. Stick, hogy a futak szembe az ellensg fejt, vagy a harc a hossz sor tetejn bizonytalan tvlatokat Frontline!
A Frontline egy nagy, nyitott trkp alkalmas minden tpus jrm. Ez kedvez a gyors szeglyez manverek, valamint a hossz tv lvs.
Az jonnan elkszlt Aurora mholdas l egy tvoli sziget a Csendes-cen, miutn megkapta az utols lpsek, amelyek megknnytik els replst. Ha ellensges erk fenyegetnek elpuszttani Aurora s alkatrszeinek, az ISD tart azonnali cselekvst brbeadsa Fekete Company utazik a szigetre, hogy erstsk meg a mhold vdelmet, s biztostsk a terletet.
Operation: Leviathan, meg kell vdeni a mholdas s a sziget vdelmre ltestmnyei, meglls az ellensg a rgztse az Aurora s elpuszttja azt.
AMX 10 RCR Tier 8 Premium Tank Destroyer (tovbb errl jrm a megtekintett )
Feljtott kldets “Snakebite”
tdolgoztuk eredeti Snakebite trkpet annak rdekben, hogy kevsb lineris termszet. A felhasznlhat trkp tr most sokkal nagyobb s funkcik tbb plyk krl a trkpen, hogy f clja.
j randomizlt msodlagos clok kerltek hozz, s az elsdleges cl most mr a jtkosok elfog hadianyagraktrba eltt megvdeni az ellensges ellentmadst.
Fejlesztsek a Shot Delay krds
Mi tovbbra is javtani s optimalizlni AW fegyver tzelsi modell sok szempontbl, azzal a cllal, hogy megknnytsk a jtkosok, hogy hit clokat kvetkezetesebben mikzben gets kzben. Ennek rszeknt a vltozsok, kijavtottuk lvs irnyt desync krdsek kztt az gyfl s a kiszolgl, amely idnknt elfordul, ha tzels kzben a jrm mg mindig mozog.
Mr azt is javtotta a szerver oldali lag kompenzcis algoritmus bevezetett 0,16. Ennek eredmnyeknt, a fizika szimulcik kulcsfontossg komponensek, amelyek kz tartozik a fizikai lvedk, a jtkos jrm s a megclzott jrm mr pontosabb s hatkonyabb.
PvE AI jrm spawn talaktsa
Mr hozz tbb potencilis spawn helyeket minden trkp mellett egy spawn pont ellenrz rendszert. Mieltt vs egy AI jrm, ez az j rendszer ellenrzi, hogy ha van Lttengely s bell kzel mrett, hogy a jtkosok, hogy megprblja megtallni a helyet, amely nem kzvetlenl a tetejn a jtkosok. Ez nagymrtkben cskkenti az esetek, amelyekben az AI jrmvek vik-szemei krl a jtkosok.
Tovbb, mi mr azt is adott AI jrmvek a bemelegedsi idszak, amelyben nem tudnak a helysznen, vagy l vs utn, amely biztostja, hogy a jtkosok egy pillanatra reaglni, amikor egy ellensges vik a kzelkben.
Jtk mechanika vltozsok
Ezen frissts 0,17, frisstettk az utat tbb mechanika Armored Warfare mechanika munkt. Mint a mi folyamatos erfesztseket, hogy kiegyenltse sok Armored Warfare f jtk elemeit, vettnk a lehetsget, hogy bemutassuk tbb jelents letminsg javulst ATGMs s fst grnt. Tovbbi vltoztatsok ATGMs s fst grnt lehet szmtani, hiszen folyamatosan munkt a kzelg Balance 2.0 talaktst.
Mdostottuk ATGMs tbb terleten, hogy azok jobban megvalsthatk, s knnyebben hasznlhat, tbbek kztt:
Mint a kiindulsi, mind ATGMs mr nincs lock-ksleltets s fel is oszlathatja, amint a jrm megll
Jrmvek ami tzet ATGMs tkzben a valsgban most is gy in-game
Eltvoltottuk a kss kztti vltskor ATGMs s ms fegyverrendszerek
Ra emeltk a ATGM dob sebessg 45-100 m / sec
Frisstettk ATGM kr AFV azon, hogy hasonl legyen sebzst HEAT lszer nagy kaliber gyk ugyanabban tier
Frisstettk ATGM kr MBT elvgzsre hasonl a rendszeres HEAT lszer
Tandem Warhead ATGM ez most cskkentik ERA hatkonysgt 80% -kal, legfeljebb 50%
Tettk a kvetkez vltozsokat Fst grntok nvelse hasznossgt s megszilrdulni szerepk a pillanatrl pillanatra jtk:
Minden jrm fst grntok most 15 djat
A jrmveket, amelyek korbban csak a leadott egy fst grntot mr van egy 45 msodperces jratltsi
Jrmvek ami korbban tz ki, hogy hrom fst grnt mr van egy 35 msodperces jratltsi