Hrek : Fejleszti kzvetts – Krdsek s vlaszok |
Fejleszti kzvetts – Krdsek s vlaszok
2016.07.12. 16:36
Fejleszti kzvetts – Krdsek s vlaszok
A kzelmltban a specilis fejleszt patak Q & A kiads kerlt sor a pnclos hadvisels Twitch csatorna, amelyben Richard Taylor, a vezet fejleszt az Armored Warfare beszlt a kzelg vltozsok a jtkot.

me nhny a legfontosabb vltozsok s javtsok tervezett pnclos hadvisels alapul kzssg visszajelzseit.
Rszletekrt kattints a Tovbb... gombra!
Krds: Frissts 0.16 hozza a javtst a Shot Delay krds. Pontosan mit kell tenni?
Vlasz: Mi mr foglalkozott ezzel tbb irnybl. Ez egy bonyolult krds tekintetben, hogy a szerver teljestmnyt, a hlzati ksleltets s csomag utazsi id. Ezen frissts 0,16, a kiemelt akcit zenetek nveltk annak rdekben, hogy t gyorsabban. Tovbbi vltozs szerver elrejelzst. sszessgben a visszacsatols nagyon pozitv volt a teszt szerver, de ez biztosan valami, amit nyomon fogja kvetni az l szerveren. Elolvashatja tbbet Shot ksleltets az elnzet cikket.
Krds: Mi a helyzet a problma, ahol a jrmvek lni a jtkosok, mikzben a tornyokkal szembeslnek az ellenkez irnyba?
Vlasz: Ez a krds volt az eredmnye a szerver s a kliens desync – a szerver gondolta, hogy a torony volt, szemben a msik irnyba, amit az gyfl ltott. Javtottunk kliens-szerver szinkronizcis megoldhatja ezt a problmt a frissts 0.16. Nem vrjuk el a jtkosok ltni tbb.
Krds: Mi lesz a nem kvnt magas szint MBT weakspots?
Vlasz: Ezek nagyon kicsi – mindssze egy vagy kt “mgikus pixel” a jtkosok lehet lni, hogy behatoljon a front. Ezek weakspots egy mellktermke normalizci s legyz szerelk dolgoznak egytt, hogy nem kvnt mellkhatsa. Az trtnt, hogy pncltr lvedkek voltak a rpplya korriglt normalizcis mechanizmus befolysolhatja egy nagyon vkony felleti, mint a hasa a tartly vagy a tetejn a torony, s a legyz mechanizmus garantlja, hogy a hj behatol a pncl. Ez okozta a megjelense weakspots ahol a jtkosok nem vrjk ket – mint kzel a szlak. Ez foglalkozik a frissts 0,16 – a lvedkek nem normalizldik a szuper-vkony felletek, amelyek hatkonyan tiltani ezeket a nem kvnt weakspots.
Krds: Mi a helyzet a magas szint egyensly s er kszs?
Vlasz: Ez az, amit mi is aktvan rtkeli. Az egyik nagy dolog keresnk a gpkocsira van az egszsggyi s a krok mretezs az els csoportba a szintre. Nem vagyunk elgedettek a klnbsg szintek tl nagy. Mi teszi jelents vltoztatsokat hitpoint s krok sklzs, hogy ez laposabb. A msik dolog, keresnk a az id-to-ls rtk (mennyi ideig jrm tz al tlli), mivel jelenleg tl rvid. A harmadik dolog, amivel foglalkozni kell a pontossg egymsra – szeretnnk, ha a jrm pontos, de bizonyos talaktsok s a szemlyzet bnuszokat javtsa meg tlsgosan. Mi valsznleg mdosthatja ezt egymsra. Clunk az, hogy klcsnhats a szintek sokkal rdekesebb.
Krds: Mondja el a terveket a krds, ahol az AI jrmvek kapsz kzvetlenl a jtkosok?
Vlasz: Igen, ez nagyon frusztrl. Ezen frissts 0,17, a spawn rendszer megjul – az j rendszer veszi jtkos helyt s rlts figyelembe. Nincs tbb vletlen vik mgtted!
Krds: n csinl semmit, hogy foglalkozzon az AI tzrsg nem gy a jtkosok elg ideje reaglni?
Vlasz: Ez egy msik krds, hogy a mr a mi radar egy darabig. Ez okozza a rgebbi PvE trkpeket, hogy elg kicsi – a tzrsg is kapsz kzel jtkosok. Tesszk az j PvE trkpek mrete. Tzrsgi spawnol messzebb, gy a jtkosok tbb ideje reaglni. Nem ez az egyetlen megolds gondolkodunk, de ez az els lps.
Krds: Vannak olyan tervek, hogy javtsa Armored Warfare fizika?
Vlasz: jrmfizikai nagyfontossg szmunkra. Dolgozunk rajta aprnknt, mint a kockzata a nem kvnt mellkhatsok is elg magas. Ezen frissts 0,16, foglalkoztunk a krds, ahol nhny krnyezeti trgyak lassult tartlyok le tlsgosan fel tkzs. Ezen frissts 0,17, a jrmvek tkzs javulni fog is. A kvetkez lps utn, hogy lesz kerekes jrm kezelst.
Krds: Mi a helyzet a tervek, hogy tmogassa a verseny szempontjbl a pnclos hadvisels?
Vlasz: A Lords of War els fej-fej PvP verseny mdban pl szervezett csapatjtk. Ez az els lpcsfok fel nagy zszlalj versus zszlalj versenyt. A Lords of War md gy terveztk, hogy knnyen bejutni, s ez is tmogatja a solo queue. Hamarosan megkezdjk Szezon 0 a md, ami utn sszegylnek visszajelzst, hogy mdostsa az zemmd alapjn, s elkezd 1. vad Nem ez az egyetlen csapat mdban dolgozunk, az a szndkunk, hogy dolgozzon ki tbb PvP csapat mdok s forgassuk ket rendszeresen.
Krds: Lesz, hogy a trkpek nagyobb, tbb jtszhat nak?
Vlasz: Ez az, amit keresnk a. Az els ksrlet, hogy egy nagy trkp volt az Reactor trkpet, de nem minden hely elrhet a jtkosok szmra. Mi volt a visszajelzs, hogy a szv s most van kt nagyon nagy map majdnem befejezdtt. Egyikk kzelebb lesz a reaktor mret, de tbb nyitott, a msodik lesz mg nagyobb.
Krds: A hibajavtsok nagy, de mi a helyzet az j funkcik?
Vlasz: Egyltaln, van egy csom dolog folyamatban most. Az egyik dolog, keresnk a nem ATGM teljestmnyt. Azt szeretnnk, hogy a raktk vonatkoz magas szintek – nzzk, hogyan mkdik APS, most ez olyan, mint egy legyzhetetlensg pajzs versus ATGMs a cooldown. Gondolunk, hogy az APS rendszer aktv komponenst, ahol a jtkosok, hogy aktivlja azt, hogy ez a munka. Azt is figyelembe bevezetsben APS tpus.
Ennyi mra. Tallkozunk a csatatren!
|