Hrek : Fejleszti rovat – 6. rsz |
Fejleszti rovat – 6. rsz
2016.06.28. 17:35
Fejleszti rovat – 6. rsz
dvzljk a hatodik krds a Developer Digest sorozat. Ebben a szmban, mi vlaszt nhny krdst a Loot rendszer s gy tovbb!

Vannak olyan tervek vltoztatni napi kihvsok?
Vgeztnk nhny vltozs a napi kihvsok 0,16, ami megknnyti, hogy teljes bizonyos kihvsokat, s lehetv teszi a jtkosoknak, hogy keresni a kezdeti 150k kredit (hasonlan ahhoz, amit akkor kap kitltst hrom nehzsgi md a rgi rendszerben) kitltsvel brmely hrom felsorolt kihvsok.
Mivel most kap elltsi ldk megvalsuljon a tbbi kihvs, akkor is tbbet keresnek kredit tetejn a 150k plusz hitel / rep nveli, s jelvnyek. sszessgben az j verzi a napi kihvsok ktve a zskmny rendszer ad sok lehetsget jtkos jtszik oly mdon, hogy a szmukra megfelel, s mg keresni jobb jutalmakat. Krdezi jtkosok egy kis plusz erfesztseket cserbe mdon tbb jutalmat egy j zlet a szememben.
Itt vannak a vltozsok csak azrt, mindenkinek van egy dt.
Most, hogy a zskmny rendszer l, ltni fogja a nem-hitel kihvs jutalom helyett klnbz minsg Supply ldk. Alkatrszek minden a hrom
Rszletekrt kattints a Tovbb... gombra!
rendelkezsre ll kihvsok brmilyen sorrendben jutalmaz a kvetkez:
-
Alkatrszek 1 kihvs semmifle djat, a 150k kredit
-
Alkatrszek 2 kihvsok semmifle djat, egy bronz Supply Crate
-
Alkatrszek 3 kihvsok semmifle djat, egy ezst Supply Crate
-
Napi kihvsok most is vletlen a nehz, de van a legnagyobb eslye, hogy “knny” kihvsok, majd kzepes s vgl kemny.
-
Segti most is beleszmt befejezse napi kihvsok, amelyek megkvetelik a jtkosoknak, hogy “kill” ellensges jrmvek
-
Javtva egy problma a “Stealth l” napi kihvsnak, amely megakadlyozta a kvetsi l megfelelen
-
A kihvs most rendesen szmt, ha soha nem foltos, vagy ha volt foltos, de ment szrevtlenl ismt
Hinyra vonatkoz ellensg egyes osztlyok – 0,16 kapsz hitelt l s segti. Ez azt jelenti, jtkosok egyarnt krosthatja a jrm s az elismersre, fggetlenl attl, ki megli. A rendszer mindig nyitva ll a csps, s lehet fogadni fogunk hozz, s finomt a kihvsokat tbb idt.
Mirt van egyes zszlk hinyzik? Pldul a holland zszl?
Fogunk kapni hozz. Van szmos zszlk vagyunk hozz minden kzelg patch. A 0,16 zszlk tnyleg kapott egy kicsit korai a mi legutbbi 0.15 gyorsjavts, de mr tbb tervezett minden tovbbi patch.
Ne a 0,16 normalizci vltozsok azt jelentik, hogy MBT most tudja hasznlni sidescraping?
Ez nem tesz hozz sidescraping ta szmos magas szint MBT nincs ells oldaln pncl kpes megbzhatan blokkol hagyomnyos nagy kaliber lvs kezdeni . Mit fog tenni azonban az, biztostsa MBT nem veszi irrelis kr, hogy lelttk a plyk / kerekek eltolt szgben ellrl.
Emltette, hogy a PTL-02-ben kltztt Tier 7. Mirt?
A PTL-02 eredetileg egy Tier 8, de miutn visszajelzseket mind a frumokon s a PTS vve egytt bels mutatkat gy hatroztunk, hogy a Tier 7 lenne egy jobb helly vlt. A lps a Tier 7-es csak a kezdeti vltozs. Majd mg nzi a teljestmny s a visszacsatols (pldul amit a bal fent) minden tovbbi vltozsok szksgesek.
Engedjk meg, hogy eladja elemek tucat. rtkests 100+ energiaitalok egyesvel meglehetsen unalmas.
Egyetrtnk abban, hogy ez fontos funkcit. Ezzel foglalkozik, amikor a kereskedelmi mechanikai s a felleten kerlnek megvalstsra zskmny.
Lead Systems tervez Matt Festa on zskmny rendszer
Beszljnk a Loot rendszer egy darabig. Ami a 0,16 zskmny rendszer, lehetv teszi hozz matrick s camouflages jutalmak?
Igen, ez az, amit mi aktvan vizsglja.
Lesz hozz nhny “gyrts” elemet az Loot rendszer?
“Kzmves” jn formjban a kereskedelmi rendszere a nem kvnt zskmny jobb zskmny. A tervezk itt Obsidian kell rtkelni a hatsa az j zskmny funkcit progresszi s a teljes jtk gazdasg mieltt eldntjk, hogyan tovbb ezekkel kereskedelmi mechanika, de ez olyasmi, amit elismernek kritikus a tapasztalat a zskmny funkcit Armored Warfare.
Nem a zskmny rendszer azt jelenti, hogy a jtkosok csak a “gazdasg” PvE Easy gyors s egyszer zskmny?
Az hogy ez a rendszer mkdik az szksges, hogy mg mindig van egy “j” mrkzs annak rdekben, hogy jobb zskmny, fggetlenl attl, hogy melyik jtk md gy dnt, hogy jtszani. Ez technikailag nem “knnyebb”, hogy j zskmny PvE Easy kpest PvE Hard s PvP. Mg a PvE Egyszer jtk md maga taln knnyebb jtszani, a mutatkat, amelyek meghatrozzk a Loot kap plnek ki minden ms jtkos teljestmnyt, hogy a jtk md, gy akkor is van, hogy egy j meccs kpest a tbbi jtkos kap flelmetes Zskmny. Mi meg a rendszer ezt oly mdon, hogy akkor jobban jutalmazzk jl jtszik, nem jtszik a nehezebb vagy kompetitv jtkmdot.

Teht, PvE Easy lesz ugyanolyan tpus jutalmakat PvE Kemny?
A tpus s minsg a jutalom elrhet ugyanaz lesz, igen. Azonban, mg egy adott jtkmd lehet knnyebb jtszani, a jutalom fog plni ki sszehasonltsnak A mrkzsek eredmnyei a mrkzs eredmnyt a tbbi jtkos, aki szintn jtszik, hogy a jtk md. Teht a jutalom alapjn le, hogy milyen jl akkor, mint az sszes tbbi jtkos, nem pl ki a nehz vagy versenykpessgt a jtk md.
Egy tovbbi pontosts – az sszehasonlts a teljestmny ms jtkos teljestmnye globlis – alapjn minden mrkzs eredmnye – nem csak az eredmny egyetlen mrkzs. Teht akkor is, ha te vagy a legjobb jtkos az adott mrkzs szempontjbl azokat a mutatkat, amelyek mrik a teljestmnyt, akkor nem kapja meg a legjobb zskmny kivve, ha a teljestmny is fels percentilisei minden egyes mrkzs eredmnye, hogy a jtk md.
Mi a helyzet a zskmny rendszer bnusz egymsra? Lesz, hogy tovbbra is lehetsges lesz?
Igen s nem. Minden klnbz prmiumok esemnyekrl, els gyzelmt a nap, Premium Account, Premium jrmvek, nveli, jelvnyek, stb tovbbra is verem ugyangy, mint korbban. A klnbsg az, hogy akkor is limitltak hny Nveli is verem egytt. Azonban ugyanakkor, hogy mr korltozott szma Nveli amelyben a jtkosok egymsra egytt, azt is hozztette jelvnyek s tette, hogy a jtkosok kaphatnak zskmny ingyen csak a jtk mrkzsek.
Rsze a felelssge, mivel ez rendszer les lesz nzni a trendek progresszi s a teljes jtk gazdasg, s meghatrozza a szksges belltsokat. Br a cl az volt, hogy minimlisra cskkentsk a nett vltozs az ltalnos globlis gazdasg s a haladsi tem a kiegsztssel, a zskmny rendszer, van egy csom tnyez a jtkban, s lehet, hogy nem a dolgokat pontosan gy van az els alkalommal. Ha gy ltjuk, hogy mr elszmtotta s valahogy lelassult progresszi, akkor gyorsan reaglni. Van egy csom eszkz a mi eszkztr felmerl problmkra. Rvid tvon, a gyorsabb javtsok lesz belltani Zskmny csepp arnya. Ha szksges, azonban tudjuk a dolgokat, mint nvelni a bnuszok ltal alkalmazott Ersti s jelvnyek, vagy j tpus Ersti s Insignia be a rendszerbe a nagyobb, vagy specilis bnuszokat.
Biztos lehet benne, hogy van egy hatalmas mennyisg adat ll rendelkezsre ez a fajta elemzs, s van egy nagyon elktelezett csoportja a fejlesztk itt Obsidian, hogy befektetse a sikere ennek az j zskmny funkcit, s termszetesen, hogy Armored Warfare egy egsz.
Teht ez azt jelenti, kpes lesz aktivlni csak 1 boost egyidejleg (vagy 2, ha n fizetni)?
Igen, a szmos Ersti, hogy akkor mr aktv korltozott lesz. Azonban, adtunk egy msik formja a progresszijt mdostt a jelvnyek ugyanabban az idben, s ez csak 1. fzis az j Loot rendszer. Clunk az volt, hogy progresszi mdostk ll minden jtkos (nem csak fizet jtkosok), nveli a rugalmassgot, hogy mikor s hogyan alkalmazzk ezeket mdostk, s adjunk hozz nhny j s rdekes jutalmazza a jtk, hogy tl vannak az alapvet valutk hasznlt progresszijt. Hozztve, tbb mdost be a rendszerbe kockzatok egyenslya felboruljon progresszi gazdasg. Ezrt fontos volt, hogy legyen vatos nlkl kezdeti megvalstsa. Ha n elszmtotta magt, s gy tljk meg, hogy a vltozsok a gazdasg nem a kvnt hatst progresszi, megtesszk a megfelel lpseket a problma megoldshoz. Ez azt jelentheti, nveli a bnuszokat, hozzadjuk kiemels nyergpek, stb kellett, hogy legyenek vatosak, mert ez sokkal knnyebb, hogy j dolgokat a jtkba, vagy nvelje bnuszokat meglv tartalom, mint az, hogy tvoltsa el a dolgokat, vagy nerf tartalmat, ha albecslik a hats.
0,16, a jtkosok kpesek lesznek, hogy a kt Nveli aktv brmely adott idben. A jtkosok vlaszthatnak, ami jelentsen nveli, hogy aktivlja helyezi ket egy kt kiemels Slots. Az egyik slot szabad (helyezzen kiemels brmikor), a msik pedig a prmium (kltsgek Arany aktivlshoz Boost). Premium Account bnuszok elklnl kiemels prmiumok s a bnuszokat Premium Id s nveli az sszes verem egytt. Akkor lehet alkalmazni, egyidejleg egymsra bnuszokat Premium id, amely egy aktv boost a szabad nylsba, s egy aktv boost a prmium nylsba (fell semmilyen egyb bnuszokat, mint prmium jrmvek els gyzelmt a nap, stb.) Jelvnyek is verem ezeket az egyb bnuszok, gy tovbbra is lehetsges, hogy verem a sok progresszi bnuszokat az j rendszerben. Mg az j rendszer korltozza, hogy hny Nveli lehet aktv, azt is hozzteszi, ms forrsokbl progresszi bnuszokat, valamint hogy ezeket ll minden jtkos a Supply ldk.
Egy nap kiemels lesz felosztva a kt 12 rs Nveli a frissts 0.16?
Az 1-ht kiemels lesz alaktva tizenngy (14) 12 rs nveli, gy marad a pontosan ugyanolyan teljes idtartama, csak szt kisebb darabokra. A f oka az volt, hogy ez gy, hogy a jtkosok is szelektven aktivlja a bnuszokat egy “session” egy idben. Mi eljtszadozott segtsgvel 6 ra, 18 ra, 24 ra, 36 ra, stb, de gy rezte, mint 12 volt a jobb. A f cl az volt, rugalmassgnak nvelse szempontjbl, ha gy dnt, hogy alkalmazza ntt jutalom, de mi is, nem szeretn, hogy a jtkosok folyamatosan knytelenek jra aktivlni nveli. Ha egy tipikus jtkos szempontjbl milyen gyakran lpjen be, s milyen hossz ideig jtszani egy session, akkor csak be kell kapcsolnunk, j lendletet, ha minden egyes alkalommal, amikor hop jtszani. Keresnk a mdjt, hogy megknnytik a hasznlatt mind nveli, s jelvnyek, gy nem kell vgrehajtania a szksgtelen vagy tlzott kszletgazdlkods. Mint mindig, a visszajelzseket s javaslatokat szvesen fogadjuk.
Ennyi mra. Tallkozunk a kvetkez szmban!
|