Hrek : Fejleszti napl - logisztikai kltsgek fejlesztse |
Fejleszti napl - logisztikai kltsgek fejlesztse
2016.02.09. 18:43
Fejleszti napl - logisztikai kltsgek fejlesztse
Szerz: Andrew Rowe, vezet rendszertervez
Hey all,
Az elz fejleszti napl , mr kifejtette a vltoztatsokat a PvE Jutalom rendszer Armored Warfare. Ma lesz egy pillantst, hogy a rendszer megvltozott alapul jtkos visszajelzst!
Rszletekrt kattints a Tovbb... gombra!
Aktulis biztostsi kltsgeket (amelyek alapjn a jtkosok visszajelzseit, jelenleg tnevezve logisztikai kltsgek ) a kzepes nehzsg a kvetkezk:
-
Tier 1: n / a
-
Tier 2: n / a
-
Tier 3: 4000
-
Tier 4: 6000
-
Tier 5: 9000
-
Tier 6: 12000
-
Tier 7: 15000
-
Tier 8: 18000
-
Tier 9: 20000
Jelenlegi logisztikai kltsgek Hard nehzsgi kvetkezk:
-
Tier 1: n / a
-
Tier 2: n / a
-
Tier 3: n / a
-
Tier 4: n / a
-
Tier 5: 12.000
-
Tier 6: 21000
-
Tier 7: 28000
-
Tier 8: 36000
-
Tier 9: 42000
Vegye figyelembe, hogy ezek alacsonyabbak, mint a kltsgek, amelyek jelenleg az orosz llami teszt szerverek, mi tovbbra is, hogy belltsa a rendszer. Ezek a szmok is lehet, hogy nem vgleges - k csak mi vagyunk tesztels belsleg. Szintn fontos megjegyezni, hogy nem ttt krl, most is cskkent az ra a PvE utnptls fogyeszkzk.

Ami a class-specifikus problmk , nhny AFVs van kereseti htrnya a PvE, de ez nem egy hatalmas margin. me egy tlet tlagos nett bevtel nlkl prmium pre-patch PvE kemnyen Tier 9:
-
Challenger 2: 37.382
-
T-90MS: 36977
-
M1A2: 31367
-
Rk: 28583
-
BMPT-72: 34.455
-
Draco: 34550
-
Leopard 2A6: 31669
-
M8: 30631
Megjegyzend, hogy ezek alap rtkek nlkl prmium mdostk (pldul szmlk, nveli, stb), s vett egy bizonyos telemetriai pillanatkp; azok nem kpviselik az sszes adatot minden alkalommal. Ebben a pldban, az tlagos nett szint rsze a 9 ~ 33k. A rk a legalacsonyabb (at 5k tlag alatti), s a BMPT-72 s Draco csak valamivel tlag feletti. Kt MBT tetejn vannak a listn, de a Abrams s Leopard valjban tnylegesen alatti rteg tlag.

Majd vegye figyelembe, hogy ezek a nett bevtel a szmok egy kicsit alacsonyabb, mint az elz kzztett adatok. Azrt, mert ez a tbb kzelmltbeli telemetrikus adatok, mint az elz hozzszls. Kvetkezskppen, ez is az, ami segtett nekem, kpes arra, hogy a kiigaztsok biztostsi kltsgek nlkl PvE PvP elbort nyeresg. Mr nzni az adatokat s tuning kell. tlagos kr egy mrkzs valjban nem vltozik, hogy mennyi osztly sem.
-
Challenger 2: 11.897
-
T-90MS: 12826
-
M1A2: 13840
-
Rk: 11723
-
BMPT-72: 10907
-
Draco: 13991
-
Leopard 2A6: 12071
-
M8: 12345
A Draco valban a legmagasabb tlagos kr egy mrkzs brmely jrm. Az M1A2 a msodik, annak ellenre, hogy viszonylag alacsony nett eredmny egy MBT - ez nagyrszt azrt, mert a M1A2 van a msodik legnagyobb fogyeszkzk hasznlata (miutn az M8-as). Rjttem a Draco nem j plda tlagos AFV kr, termszetesen - ez egy nagyon szokatlan, hiper szakosodott jrm - de mg a rk finom tlagosan kr foglalkoz majdnem annyira, mint a Challenger 2.

Egybknt, ha a gond az, hogy egyes osztlyokban egyre sjtotta ez a tbb, mint msok, nem hiszem, hogy valami, amit meg kell aggdnia - vannak enyhe osztly klnbsgek, de k nem nagy, de nem is egyetemes. s tudjuk biztosan tartani hangolja a rendszert, ha kell. Ha gy rzi, nincs elg jutalom, amirt az a szemly, aki megy, miutn a msodlagos clok konkrtan, ez jogos flelem, s mi van javtst clz tleteket, hogy - de k rsze egy msik szakaszban iterci lejjebb vonal rszeknt egy nagyobb potencilis jutalmazsi rendszer talaktsa.
Mg tl korai, hogy minden rszletet, hogy, br, mivel ez mg vltozhat. Nem akarjuk, hogy sztnzze a jtkosoknak, hogy le fog vlni a csapat s a jtk veszlyesen, vagy prblja versenyezni egymssal llrszen, szval keresi a mdjt, hogy secondaries jobban rzi magt egy csapatjtk szempontjbl. Mellesleg n is futottam az sszes teljestmny-alap PvE jvedelem egy kisebb sszeget, ami nem tkrzdik a 0,13 elzetes patch megjegyzi mg sem, mert ez a vltozs nagyon friss. Ez azt is biztostja jvedelem magasabb, mint a pre-patch.

Az egyik leggyakoribb krds, amit ltok az, hogy "Mirt vagyunk egyre jutalmat s egy j, kltsghatkony, ugyanakkor?" Van nhny oka van.
A nett kereset PvE mr viszonylag j, mint a PvP, de a brutt keresetek jval alacsonyabbak voltak. Ennek eredmnyeknt a pre-patch jtkosok prmium szmlk, illetve a jrmvek kap egy kisebb hasznot Premium PvE, mivel Premium egy szorz brutt jutalmat. Azltal, kltsghatkony s a nvekv jutalom tettk a brutt s nett jutalmat PvE Hard hasonl PvP. Ez megknnyti, hogy kzvetlenl sszehasonltani PvE jvedelmek PvP nyeresg, mind a jtkos szempontjbl, s a tervezs szempontjbl, ha mindkt zemmdban vannak kltsgei.
Vgl hozzadjuk a kltsgek s a nvekv bzis jutalom rtkek azt jelenti, hogy tbb varici kldets jutalmak a teljestmny alapjn. Ez az, amit a jtkosok mr akartam sokig. Ha mr csak nvelte a jutalmakat a PvE kzvetlenl egy sszeget - mondjuk, 50%, vagy valami - ez lenne PvE jutalmazza magasabb PvP nem prmium jtkos, de k maradtak volna alacsonyabb prmium jtkosoknak. gy ez a megkzelts nem lett rgztve az sszes problmt, s ez vezetett volna be egy jat.

Azt is figyelembe kell venni, csak nveli a Premium szorzk PvE, de ez csak rszeslt volna Premium jtkosok, s ez is lett volna hozz egy terhet a tuds, hogy a jtkosok nyomon kvetni a klnbz szorz rtkek PvE s PvP kitallni, hogy mi volt a hatkonyabb . gy ez a megolds sem idelisak.
sszessgben ez a megolds segt kiegyenlteni a jutalom kztt PvE s PvP jelentsen, gy javulst mindkt Premium s nem prmium jtkosok. Remlem ez segt megmagyarzni az, amit csinlunk, s mi tallkozunk a csatatren!
|